Blogging tips

domingo, 4 de octubre de 2015

LAZY OUTFIT IN STOCKHOLM



Hi Cuties!

Today I'm showing you a lazy outfit! Sometimes you just feel very very lazy and you don't want to get very dressed up. This time, was one of those times. When I feel like that I put my hair up (a half-pony is always a good idea), I don't put much make-up on, I put on sunglasses and a hat and I try to avoid every human that I cross paths with. When I'm lazy I always wear something like skinny jeans and a big t-shirt. We took these pictures in Stockholm, which proved that you can even be lazy in a foreign country.
Hope you like it!


Hola Guapas!

Hoy os muestro un outfit para un día vago! A veces te sientes un poquito vago o vaga y no te quieres arreglar mucho. Esta vez fue una de esas veces. Cuando me siento así me recojo el pelo (una media-coleta siempre es una buena opción), no me pongo mucho maquillaje, me pongo unas gafas de sol y un sombrero, e intento evitar a todos los humanos que se crucen conmigo. Cuando me siento vaga me pogo unos pantalones tejanos y una camiseta grande. Hicimos estas fotos en Estocolmo, lo que prueba que puedes sentir-te vaga hasta en un país extranjero. 
Espero que os guste!

XOXO,
Ona.

T-Shirt / Camiseta: Calvin Klein Jeans
Pants / Pantalones: Guess
Shoes / Zapatos: Nike
Hat / Sombrero: Present / Regalo
Sunglasses / Gafas de Sol: Madewell
Sweater / Jersey: SoulCycle
Wallet / Cartera: Michael Kors
Phone Case / Funda de Mobil: Moschino






















No hay comentarios:

Publicar un comentario