Blogging tips

domingo, 5 de julio de 2015

MUSTARD JUMPSUIT FOR MY BIRTHDAY



Hi Cuties!

Today I'm showing you one of my favorite looks because... (drumroll)... it's my BIRTHDAY! I'm celebrating my birthday with my father, who is the best person ever (I'll show you the presents in another post). Anyways, this is the third to last post from Miami that you'll se, and it's definitely one my favorite outfits (an pics) ever! I'm wearing a mustard jumpsuit, black leather booties, a dark green and black hat, my black Miu Miu sunglasses, a golden necklace, golden rings, and golden bracelets. 
Hope you like it!


Hola Guapas!

Hoy os muestro uno de mis looks favoritos porque... (redoble de tambor)... es mi CUMPLEAÑOS! Estoy celebrando mi cumpleaños con mi padre, que es la mejor persona del mundo entero (ya os enseñare los regalos en otro post). Este es el penúltimo post des de Miami que publicaré, y es uno de mis outfits favoritos (y fotos favoritas)! Llevo puesto un mono de color mostaza, unos botines de cuero negro, un sombrero verde oscuro y negro, mis gafas de sol negras de Miu Miu, un collar dorado, unos anillos dorados, y unas pulseras doradas. 
Espero que os guste!

XOXO,
Ona.

Jumpsuit / Mono: Zara
Shoes / Zapatos: Sam Edelman
Hat / Sombrero: Zara
Sunglasses / Gafas de Sol: Miu Miu
Necklace / Collar: Madewell
Rings / Anillos: Madewell
Golden Bracelet / Pulsera dorada: Madewell
Golden and Black Bracelet / Pulsera Negra y Dorada: Lee Lee's Forest




































No hay comentarios:

Publicar un comentario