Blogging tips

domingo, 21 de septiembre de 2014

RED PARTY DRESS



Hi Cuties!

Today I'm showing a very elegant look! I realized that I've been posting very casual looks and decided to take one of my more special dresses and show it to you. Obviously, this is a very elegant  and formal dress, which I personally just use for really special occasions. Please don't use it to Duane Read to buy the latest "Vogue" issue. I think that the leg overture and the neckline give this dress a sexy touch without looking slutty. Also, the tulle fabric and the shoulder straps make the dress look like a dress made for a princess. Finally, I think that any girl looks stunning in red, which is an extremely flattering and attention demanding color. The Swarovski jewelry makes the whole outfit more princess-like.
Hope you like it!


Hola Guapas!

Hoy os muestro un look muy elegante! Me he dado cuenta de que casi todos mis posts son de looks muy casuales y simples y he decidido coger uno de mis vestidos mas especiales y hacerme fotos con el puesto. Obviamente este vestido es muy elegante y formal y yo personalmente solo lo uso para ocasiones muy especiales. Por favor no lo uséis para ir al quiosco a comprar el ultimo numero de "Vogue."Creo que la apertura de la pierna y la forma del escote le dan un toque muy sexy al vestido pero sin ser demasiado (sin parecer de putilla.) Además, el tul del vestido y los tirantes dobles en los hombres hacen que el vestido parezca de princesa. Finalmente, creo que cualquier chica o mujer esta increíblemente preciosa en rojo, ya que es un color que reclama mucha atención y que da vida. Las joyas de Swarovski hacen que todo el conjunto parezca aún más de princesa.
Espero que os guste!

XOXO,
Ona.

Dress / Vestido: Bariano (Lulu's)
Shoes / Zapatos: Lulu's
Necklace / Collar: Swarovski 
Earrings / Pendientes: Swarovski























No hay comentarios:

Publicar un comentario